ZÁVAZNÁ PŘIHLÁŠKA na RYBOLOV V N O R S K U s Travel Support, spol. s r. o. - cestovní kancelářŠtefánikova 24, 602 00 Brno, tel.: +420 5 4124 9666, email: rybolov@post.cz, web: http://www.travelsupport.cz Pobytové místo Lokalita * Aure Zájezd v termínu Autobus - Nic -23.4. - 6.5.20223.5. - 16.5.202213.5. - 26.5.202223.5. - 5.6.20222.6. - 15.6.202212.6. - 25.6.202222.6. - 5.7.20222.7. - 15.7.202212.7. - 25.7.202222.7. - 4.8.20221.8. - 14.8.202211.8. - 24.8.202221.8. - 3.9.202231.8. - 13.9.202210.9. - 23.9.2022 Vlastní doprava - Nic -25.4. - 5.5.20225.5. - 15.5.202215.5. - 25.5.202225.5. - 4.6.20224.6. - 14.6.202214.6. - 24.6.202224.6. - 4.7.20224.7. - 14.7.202214.7. - 24.7.202224.7. - 3.8.20223.8. - 13.8.202213.8. - 23.8.202223.8. - 2.9.20222.9. - 12.9.202212.9. - 22.9.2022 Objednávající Jméno a příjmení * Datum narození * Adresa, PSČ * Telefon * Email * SpolucestujícíV případě potřeby rozklikněte další položky2. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 3. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 4. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 5. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 6. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 7. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 8. osoba Jméno a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon 9. osoba Jmena a příjmení Datum narození Adresa, PSČ Telefon Cestovat budeme: (vyplňte A nebo B, cestujete-li letecky, nevyplňujte)A) Autobusem s CK Travel Support (rozklikněte) Autobusem CK TS NeAno Místo nástupu Nástup NezadánoBrnoPrahaÚstí nad Labem B) Vlastní dopravou (rozklikněte) Vlastní dopravou Ne Ano Požaduji zajistit trajektové lístky Ne Ano Poznámka - další požadavky nebo přání Nevyplněno Platební údaje Základní cena zájezdu (Kč) Sleva (Kč) Cena dalších služeb (Kč) Celkem k úhradě (Kč) Zaplacená záloha (Kč) Datum složení zálohy Způsob platby Platba Nezadáno Složenkou Bankovním převodem do ČSOB Brno, č.ú. 372722143/0300 Místo a čas V Dne Přepravní řád Přepravní řád cestovní kanceláře Travel Support Přepravní řád pro nepravidelnou hromadnou přepravu osob (kyvadlovou dopravu, okružní jízdy ve smyslu §2 zák 111/1994) v rámci zájezdů pořádaných CK TRAVEL SUPPORT, spol. s r.o., dále jen CK TS. Platný a účinný od 1.1.2016, dále jen „přepravní řád“. Přepravní řád tvoří nedílnou součást smlouvy o zájezdu uzavřené mezi CK TS a zákazníkem. 1. Základní ustanovení Tento přepravní řád platí pro přepravu osob, věcí a živých zvířat nepravidelnou hromadnou přepravou osob, kterou zajišťuje CK TS v rámci pořádání zájezdů, případně také pouze jako jednotlivou službu cestovního ruchu ve smyslu zák. 159/99 a stanoví práva a povinnosti zákazníka a CK TS. Přepravu poskytne CK TS zákazníkovi, který se případně na vyžádání delegáta CK TS prokáže občanským průkazem. zákazník se při převzetí smlouvy o zájezdu přesvědčí, zda byla sjednána podle jeho požadavků. Za splnění smlouvy se považuje rovněž provedení přepravy v jiném než smluveném rozsahu, došlo-li k oprávněnému vyloučení zákazníka z přepravy řidičem nebo osobou CK TS (dále jen „pověřená osoba“). Zákazník může ve vozidle obsadit jen jedno volné místo k sezení a to místo, které je mu přiděleno řidičem nebo oprávněným pracovníkem CK TS. Přeprava živých zvířat je na nepravidelné hromadné přepravě pořádané CK TS vyloučena. 2. Přeprava zavazadel Jako příruční zavazadlo má zákazník právo vzít s sebou do vozidla bezplatně maximálně 1 příruční zavazadlo (snadno přenosné), které zákazník má u sebe a lze je případně umístit ve vozidle na místo pod sedadlem nebo nad sedadlem zákazníka. Dopravce neodpovídá za příruční zavazadla a věci uložené v prostoru pro cestující. Ostatní zavazadla musí být umístěna v zavazadlovém prostoru. Celkové přepravované množství zavazadel (neplatí pro pobyty vlastní dopravou): Maximální celková hmotnost zavazadel na osobu je 50 kg !!! • 1x kufr • 1x kufřík nebo malá taška s rybařinou 50x40x20 cm • 1x polystyrenová přepravka 80x40x25 cm • 1x tubus s pruty • 1x malé příruční zavazadlo do busu Nadlimitní objem zavazadel nebude přibrán k přepravě! Případné problémy vzniklé v průběhu jízdy spojené s přetížením autobusu budou posuzovány jako porušení smluvních ujednání a zákazník je povinen uhradit všechny účelně vynaložené prostředky. Zákazník upozorní řidiče na všechna svá cestovní zavazadla umístěná v zavazadlovém prostoru. Zákazník je povinen nahlásit řidiči přepravu zavazadla vyžadujícího uložení v určité poloze. Cestovní zavazadla, jejichž hodnota přesahuje 20.000,-, nejsou k přepravě přijímána. Zavazadla hodnoty vyšší než 10.000,- je zákazník povinen hlásit řidiči, který o tom vyhotoví zápis. Zavazadla v zavazadlovém prostoru musí být zákazníkem označena způsobem, podle kterého by bylo možné jednoznačně určit vlastníka zavazadla. Zajišťování bezpečné manipulace s těmito zavazadly a dohled na ně přísluší zákazníkovi. Zavazadlem nebo obsahem zavazadla nesmějí být věci, které svými vlastnostmi mohou způsobit poškození vozidla, jakož i újmu na životě a zdraví osob nebo na jejich majetku a věci neskladné není-li stanoveno jinak. Žádné z přepravovaných zavazadel nesmí obsahovat návykové látky a větší než povolenou importní či exportní míru alkoholu, cigaret a jiného zboží. 3. Poškození a ztráta cestovního zavazadla, reklamace je řešena následovně: Dojde-li ke ztrátě cestovního zavazadla nebo zjistí-li zákazník při výdeji cestovního zavazadla zjevnou porušenost nebo neúplnost cestovního zavazadla nebo okolnosti tomu nasvědčující, požádá ihned řidiče nebo pověřeného pracovníka o zjištění stavu cestovního zavazadla a o sepsání zápisu. CK TS neodpovídá za škodu na přepravovaném cestovním zavazadle, pokud ztráta, poškození nebo opožděný výdej cestovního zavazadla byly způsobeny za těchto podmínek: • obal neodpovídá povaze přepravované věci, • obsahem cestovního zavazadla jsou věci, které obsahem cestovního zavazadla být nesmějí, živá zvířata, • snadno zkazitelné věci, a jestliže byl obsah cestovního zavazadla nepravdivě deklarován, • obsahem cestovního zavazadla jsou peníze, ceniny, osobní doklady, cennosti, • nastaly okolnosti, jimiž jsou živelné pohromy nebo jednání třetích osob, které dopravce nemohl odvrátit ani při vynaložení veškerého úsilí, jednáním zákazníka, které má za následek poškození nebo ztrátu jeho přepravovaného cestovního zavazadla. CK TS nemá žádnou zodpovědnost za příruční zavazadla a věci, které jsou přepravovány v prostoru pro cestující. 4. Povinnosti CK TS a zákazníků CK TS je v zájmu zajištění bezpečnosti a řádné péče o zákazníky při poskytování přepravních služeb povinna zajistit zejména: • pořádek, čistotu a klid ve vozidle, • takový způsob používání reprodukčních zařízení ve vozidle, který by nebyl na obtíž cestujícím, s výjimkou zařízení sloužících k informaci cestujících. Zákazník je při přepravě povinen starat se o vlastní bezpečnost a zdržet se všeho, co by mohlo ohrozit bezpečnost přepravy, jeho vlastní bezpečnost nebo bezpečnost ostatních zákazníků, pořádek a klid ve vozidle nebo působit rušivě na osádku vozidla při výkonu dopravní služby nebo na ostatní cestující. Zákazníkovi není při přepravě zejména dovoleno: • mluvit za jízdy na řidiče, • otvírat za jízdy dveře vozidla, • zdržovat se v prostoru vyhrazeném pro řidiče nebo jiného člena osádky a v prostoru, který znemožňuje řidiči bezpečný výhled z vozidla, • bránit použití provozních zařízení, výstupu, průchodu nebo nástupu do vozidla, • kouřit ve vozidle, • chovat se hlučně, reprodukovat hlučně hudbu nebo zpěv nebo používat hlasitě audiovizuální techniku nebo obtěžovat ostatní zákazníky jiným nevhodným chováním, • používat hlasitě mobilní telefony, • znečisťovat nebo poškozovat vozidlo. Zákazník je povinen uposlechnout a dbát pokynů a příkazů řidiče a pověřených osob udílených k zajištění bezpečné, klidné a plynulé přepravy. Při porušení výše uvedených povinností má řidič či zástupce CK TS právo zákazníka vyloučit z přepravy bez práva na vrácení zaplaceného jízdného. Zákazník může nastoupit do vozidla nebo z něj vystoupit jen na zastávce. Jsou-li ve vozidle označeny vchody a východy, musí zákazník pro výstup nebo nástup použít dveře podle jejich označení. Zastaví-li vozidlo z provozních důvodů mimo plánovanou zastávku, může zákazník vystoupit jen se souhlasem řidiče nebo jiné pověřené osoby. Vyžadují-li to provozní důvody, je zákazník povinen na pokyn pověřené osoby nebo řidiče z vozidla vystoupit a do vozidla opět nastoupit. Všeobecné podmínky Všeobecné podmínky účasti na zájezdech cestovní kanceláře Travel Support Tyto všeobecné podmínky vymezují obsah práv a povinností účastníka zájezdu na straně jedné a CK Travel Support (CK TS) na straně druhé. Vzájemný vztah, práva a povinnosti zúčastněných stran se dále řídí příslušnými právními předpisy. 1. Vznik smlouvy K uzavření smlouvy mezi CK TS a zákazníkem dochází přijetím vyplněné a podepsané závazné přihlášky a jejím zaregistrováním v CK TS společně s úhradou příslušné zálohy zákazníkem. 2. Podmínky účasti Účastníky zájezdu se mohou stát osoby starší 18 let. Osoby mladší 18 let, které cestují samy, se musí prokázat písemným souhlasem jejich zákonného zástupce. Osoby mladší 15 let mohou být účastníky pouze v doprovodu jejich zákonného zástupce nebo jiného, písemně jimi pověřeného dospělého zástupce. Každý cestující je osobně zodpovědný za dodržování pasových, celních, zdravotních a dalších předpisů země, do které cestuje. Veškeré případné náklady, vzniklé nedodržením těchto předpisů, nese cestující. 3. Platební podmínky Při objednání zájezdu je zákazník povinen zaplatit zálohu ve výši 50 % ceny zájezdu. Přijetím hotovostní platby v kanceláři CK TS, nebo připsáním částky na bankovní účet CK TS je jeho místo závazně rezervováno. Zálohu je třeba složit za každou objednanou osobu. Doplatek musí být uhrazen nejpozději 30 dnů před odjezdem. Nedojde-li k včasnému uhrazení doplatku, je toto považováno za storno objednávky ze strany zákazníka, podléhající níže uvedeným storno poplatkům. Při objednávkách v době kratší než 30 dnů před odjezdem je třeba zaplatit cenu zájezdu v plné výši a okamžitě. 4. Cena zájezdu Cena zájezdu je sjednána dohodou mezi CK TS a zákazníkem. Ke změně této ceny ze strany CK TS může dojít pouze výjimečně, a to z důvodu růstu cen některé ze složek tvořící celkovou cenu zájezdu (např. změna kurzu české koruny, růst cen pohonných hmot, služeb trajektových společností apod.). Zákazník bude o těchto změnách neprodleně informován. Přesáhne-li toto zvýšení ceny 10 % ceny původní, má zákazník právo písemnou formou od smlouvy odstoupit a požadovat vrácení všech doposud složených záloh. CK TS je pak povinna, tak v co nejkratší době učinit. 5. Práva a povinnosti zákazníka Zákazník je povinen uhradit dohodnutou cenu zájezdu za podmínek a v termínech stanovených CK TS, řídit se pokyny k odjezdu a pokyny osoby pověřené CK TS. V případě neplnění smluvně dohodnutých služeb má zákazník právo na reklamaci. Veškeré závady je nutno oznámit zástupci CK TS ihned po jejich zjištění, tak aby mohlo dojít k jejich neprodlenému odstranění. Dojde-li zákazník k přesvědčení, že se reklamované nedostatky nepodařilo na místě odstranit, má právo podat reklamaci písemnou formou. Právo na reklamaci zaniká 3 měsíce po skončení zájezdu. CK TS se k obdržené reklamaci vyjádří nejpozději do 1 měsíce od jejího obdržení. 6. Práva a povinnosti CK TS CK TS je oprávněna učinit v zájezdu bez souhlasu zákazníka nepodstatné změny a odchylky oproti dohodnutým službám, jako jsou např. změna trasy, trajektové společnosti či typu autobusu (při dodržení odpovídajícího standardu) apod., které v důsledku nemají žádný podstatný vliv na průběh zájezdu a kvalitu poskytovaných služeb. CK TS je rovněž tak oprávněna v prokazatelně nutných případech provést podstatné změny v programu, trase, termínu a ceně při mimořádných událostech či z důvodu vyšší moci, které CK TS nemohla ovlivnit. Dojde-li ze strany CK TS ke změně termínu - oproti původně stanovenému, má zákazník právo od smlouvy odstoupit a na vyplacení všech doposud složených záloh nebo na převod této částky na úhradu zájezdu v jiném vybraném termínu, a to bez jakýchkoliv poplatků. O takovýchto změnách je zákazník informován neprodleně. Povinností zákazníka je se k těmto změnám vyjádřit nejpozději do 3 dnů po obdržení této informace. 7. Pojištění CK TS je pojištěna dle zákona č. 159/1999 Sb. Prostřednictvím CK TS lze sjednat tzv. základní cestovní připojištění, jakož i výhodné pojištění léčebných nákladů, úrazu, poškození a krádeže zavazadel, odpovědnosti za škodu a storno zájezdu. CK TS doporučuje všem svým zákazníkům, aby dle vlastního uvážení uzavřeli případné další druhy pojištění. Pojistná smlouva je výhradně smlouvou mezi zákazníkem a pojišťovnou. V případě vzniku pojistné události nepřísluší CK TS tuto jakkoliv posuzovat. 8. Stornovací podmínky Zákazník má právo od již uzavřené smlouvy odstoupit, a to buď osobním sdělením v kanceláři CK TS anebo písemně, formou doporučeného dopisu. V takovém případě je pak povinen zaplatit CK TS stornovací poplatky ve výši: a) 200 Kč při zrušení smlouvy v době delší než 45 dní před termínem odjezdu b) 25 % ceny zájezdu při zrušení smlouvy v době mezi 44 a 30 dny před termínem odjezdu c) 50 % ceny zájezdu při zrušení smlouvy v době mezi 29 a 15 dny před termínem odjezdu d) 75 % ceny zájezdu při zrušení smlouvy v době mezi 14 a 8 dny před termínem odjezdu e) 100 % ceny zájezdu při zrušení smlouvy v době kratší než 7 dní před termínem odjezdu nebo v případě, že se k odjezdu nedostaví vůbec. 9. Závěrečné ustanovení Řádným vyplněním a podpisem této závazné přihlášky zákazník potvrzuje, že všeobecné podmínky účasti na zájezdech CK TS bere na vědomí a že s nimi souhlasí. Souhlas * 1) Seznámil jsem se se zněním Všeobecných podmínek a souhlasím s nimi. 2) Pokud je součástí mojí objednávky také přeprava, potvrzuji tímto také seznámení se s Přepravním řádem a souhlas s jeho zněním. Zásady ochrany osobních údajů Zásady ochrany osobních údajů - úplné znění ( tento text naleznete také v hlavním menu našeho webu pod položkou "O nás" Souhlas se zpracováním osobních údajů * Seznámil jsem se se zásadami ochrany osobních údajů a souhlasím s nimi